Pasirinkite kalbą

Bendrojo naudojimo objektų administravimas

Daugiabučių gyvenamųjų namų valdymas ir administravimas

Daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkai (naudotojai) bendrojo naudojimo objektus privalo valdyti, tinkamai prižiūrėti, remontuoti ar kitaip tvarkyti.

Bendrojo naudojimo objektams valdyti savininkai:

  • steigia bendriją;
  • sudaro jungtinės veiklos sutartį;
  • pasirenka bendrojo naudojimo objektų administratorių.

Sprendimai dėl bendrojo naudojimo objektų valdymo ir naudojimo, naujų objektų sukūrimo ir disponavimo jais priimami savininkų balsų dauguma.

Bendrojo naudojimo objektų administravimo paslaugas gali teikti fiziniai ir juridiniai asmenys, atitinkantys CK 4.84 straipsnio 7 dalies nuostatas, ir kurių teikiamų paslaugų tarifas neviršija tarifo dydžio, apskaičiuoto pagal Savivaldybės tarybos patvirtintą tvarką.

Pagrindinis administratoriaus uždavinys – administruoti namo bendrojo naudojimo objektus – užtikrinti jų priežiūrą pagal teisės aktų nustatytus privalomuosius statinių naudojimo ir priežiūros reikalavimus, įgyvendinti namo butų ir kitų patalpų savininkų su bendrąja nuosavybe susijusius sprendimus ir pavedimus, priimtus Civilinio kodekso 4.85 straipsnyje nustatyta tvarka, jiems atstovaujant.

Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir Civilinio kodekso nustatyta tvarka paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūrą ir kontrolę atlieka savivaldybės.

Asmenų, pretenduojančių teikti bendrojo naudojimo objektų administratoriaus paslaugas, sąrašas

Paskutinis atnaujinimas: 2024-08-19, 15:47:54