Informacija parengta lengvai suprantama kalba
- Titulinis
- Gyventojams
- Informacija dėl pagalbos nuo nusikalstamos veikos nukentėjusiems asmenims
- Informacija parengta lengvai suprantama kalba
Kur galiu gauti pagalbą, jei nukentėjau nuo nusikaltimo?
Kas yra nusikaltimas?
Nusikaltimas yra blogi darbai, kuriuos draudžiama daryti. Nusikaltimų yra įvairių, pavyzdžiui: |
|
Pavyzdžiui, kai kitas žmogus pavagia Jūsų piniginę. |
|
Pavyzdžiui, kai kitą žmogų ar gyvūną |
|
Sukčiavimas internete yra žmonių |
|
Nusikaltimus daro blogi žmonės. Už nusikaltimų darymą blogi žmonės:
|
Kas gali gauti pagalbą,
jei buvo padarytas nusikaltimas?
Lietuvos valstybė padeda:
Pavyzdžiui, žmogui, iš kurio pavogė automobilį. |
|
Pavyzdžiui, žmogų nušovė per banko apiplėšimą. Žmogaus dukra gali gauti pagalbą iš valstybės. |
Kaip valstybė padeda žmogui,
kuris nukentėjo nuo nusikaltimo?
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavyzdžiui, kad žmogus turi teisę gauti nemokamą apgyvendinimą. Nemokamas reiškia toks, už kurį nereikia mokėti jokių pinigų. Apgyvendinimas yra vieta, kur žmogus gali gyventi, miegoti. |
|
Pavyzdžiui, kokioje poliklinikoje galima gauti gydymą. |
|
skundą. |
|
Skundas yra dokumentas, kuriame žmogus parašo, kad su juo kažkas kitas pasielgė blogai. Su žmogumi pasielgti blogai gali:
|
|
Padeda žmogui suprasti savo emocijas. Tokiu būdu darbuotojas padeda žmogui pasijusti geriau. |
|
|
|
kur žmogus galės kurį laiką pagyventi. Pavyzdžiui, jei žmogaus namas sudegė. |
|
Prašyti pagalbos gali:
Žmogaus giminaitis, pavyzdžiui dukra. |
|
Pagalbos tarnybos gali padėti žmogui nuotoliniu būdu. Nuotolinis būdas reiškia ne gyvai susitikus, bet: |
|
|
|
|
|
Galite kreiptis į pagalbos tarnybas visoje Lietuvoje: |
|
|
|
|
|
|
|
Žemiau šiame tekste yra surašytos visos pagalbos tarnybos. |
|
Į visas šias pagalbos tarnybas galite kreiptis, jei jums reikia pagalbos. Pavyzdžiui, jei kas nors Jus muša. |
|
Žmogus gali kreiptis pagalbos į bet kurią įstaigą visoje Lietuvoje. Tai reiškia, kad nebūtina eiti į tą pagalbos tarnybą, kuri yra netoli Jūsų namų. |
|
1. Alytaus miesto moterų krizių centras.
|
|
2. Kupiškio dekanato „Caritas“
|
|
3. Anykščių moterų užimtumo ir informacijos centras
|
|
4. Kauno apskrities moterų krizių centras
|
|
5. Asociacija „Kauno moterų linija“
|
|
6. Klaipėdos socialinės ir psichologinės pagalbos centras
|
|
7. Lietuvos agentūros „SOS vaikai“ Panevėžio skyrius
|
|
8. Asociacija „Minties bitės“
|
|
9. Moterų teisių asociacija
|
|
10. Moterų veiklos inovacijų centras
|
|
11. Emocinės pagalbos ir konsultacijų centras
|
|
12. Telšių krizių centras
|
|
13. Tauragės moters užimtumo ir informacijos centras
|
|
14. Šiaulių rajono savivaldybės socialinių paslaugų centras • Adresas J. Basanavičiaus g. 7, Kuršėnų m. |
|
15. Ukmergės rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuras • Adresas Deltuvos g. 19, Ukmergė |
|
16. Vilniaus arkivyskupijos Caritas • Adresas M. K. Paco g. 4, Vilnius |
|
17. Žmogiškųjų išteklių stebėsenos ir plėtros biuras • Adresas P. Višinskio g. 34, Šiauliai |
|
18. Dingusių žmonių šeimų paramos centras • Adresas Laisvės pr. 60-718, Vilnius |