Pasirinkite kalbą

Seniūnijos funkcijos ir kompetencijos

1. Išduoda seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojams šeimos sudėtį, gyvenamąją vietą ir kitokias faktinę padėtį patvirtinančias pažymas, išskyrus atvejus, kai tai pagal teisės aktus turi būti patvirtinta kitais dokumentais.
2. Įvertina atskirų šeimų (asmenų) gyvenimo sąlygas ir pateikia Savivaldybės administracijai siūlymus dėl socialinės paramos toms šeimoms (asmenims) reikalingumo bei paramos būdų.
3. Renka ir Savivaldybės administracijos direktoriui teikia duomenis, reikalingus mokyklinio amžiaus vaikų apskaitai.
4. Dalyvauja rengiant ir įgyvendinant vaiko teisių apsaugos ir vaiko teisių pažeidimų prevencijos gerinimo priemones, telkia socialinius partnerius vaiko socialinėms ir edukacinėms problemoms spręsti.
5. Dalyvauja rengiant ir įgyvendinant gyventojų užimtumo programas seniūnijos aptarnaujamoje teritorijoje.
6. Padeda organizuoti Lietuvos Respublikos Prezidento, Lietuvos Respublikos Seimo ir Savivaldybės tarybos rinkimus bei referendumus.
7. Dalyvauja kuriant ir įgyvendinant informacinės visuomenės plėtros programas.
8. Organizuoja viešuosius darbus.
9. Organizuoja laisvalaikio centrų veiklą.
10. Atlieka gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos tvarkymo funkcijas.
11. Organizuoja kapinių priežiūrą.
12. Tvarko namų ūkio knygas kaimo vietovėje.
13. Registruoja mirtis.
14. Atsako už kaimo plėtros bei paramos žemės ūkiui ir kaimo plėtrai įgyvendinimą teisės aktų nustatyta tvarka.
15. Remia ir padeda vietos kaimo bendruomenėms rengti strategijas, padeda projektinėje veikloje.

Paskutinis atnaujinimas: 2022-11-15, 20:32:29