Specialiųjų poreikių lygio nustatymas
- Titulinis
- Viešosios ir administracinės paslaugos
- SOCIALINĖS IŠMOKOS
- Specialiųjų poreikių lygio nustatymas
Eil. |
Pavadinimas |
Aprašymo turinys |
1. |
Administracinės paslaugos kodas |
SOC29 |
2. |
Administracinės paslaugos versija |
1 |
3. |
Administracinės paslaugos pavadinimas |
Specialiųjų poreikių lygio nustatymas |
4. |
Administracinės paslaugos apibūdinimas |
Specialiųjų poreikių lygis yra nustatomas senatvės pensijos amžių sukakusiems asmenims, atsižvelgiant į Neįgalumo ir darbingumo tarnybos (NDNT) jiems nustatytus specialiuosius poreikius. Senatvės pensijos amžių sukakusiems asmenims specialiųjų poreikių lygį nustato Specialiųjų poreikių lygio nustatymo komisija. Specialiųjų poreikių lygis yra nustatomas vertinant reikalingų specialiosios pagalbos priemonių apimtį. Specialieji poreikiai nustatomi atsižvelgiant į pagrindines neįgaliųjų veiklos sritis: buitį, asmeninį gyvenimą, ugdymąsi, darbinę veiklą ir visuomeninį gyvenimą. Specialiųjų pagalbos priemonių apimtis nevertinama šiais atvejais:
Asmeniui, kuriam iki senatvės pensijos amžiaus buvo nustatytas darbingumo lygis, nustatomas neterminuotas specialiųjų poreikių lygis, remiantis jo pateikta darbingumo lygio pažyma:
|
5. |
Teisės aktai, reguliuojantys administracinės paslaugos teikimą |
|
6. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo |
Asmuo (jo įgaliotas atstovas), pageidaujantis, kad jam būtų nustatytas specialiųjų poreikių lygis, pateikia šiuos dokumentus:
|
7. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti institucija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas) |
Pasinaudojant socialinių išmokų apskaitos sistema PARAMA ir socialinės paramos šeimai informacine sistema SPIS, gaunami duomenys iš:
|
8. |
Administracinės paslaugos teikėjas |
Socialinės paramos skyriaus socialinių išmokų specialistė Justina Červinskienė tel. (8 422) 69 032, Socialinės paramos skyriaus socialinių išmokų specialistė Vida Januševičienė, tel. (8 422) 69 032, Seniūnijų socialinio darbo organizatorės. |
9. |
Administracinės paslaugos vadovas |
Socialinės paramos skyriaus vedėja |
10. |
Administracinės paslaugos suteikimo trukmė |
Sprendimas dėl specialiųjų poreikių lygio nustatymo, kai asmeniui nustatytas nuolatinės slaugos poreikis, priimamas per 5 darbo dienas nuo asmens prašymo pateikimo dienos; kitais atvejais – per 20 darbo dienų nuo asmens prašymo pateikimo dienos. |
11. |
Administracinės paslaugos suteikimo kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai) |
Administracinė paslauga teikiama neatlygintinai. |
12. |
Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys |
Prašymo forma patvirtinta Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2005 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. A1-183 „Dėl kai kurių socialinei paramai gauti reikalingų formų patvirtinimo“ (Žin., 2005, Nr. 81-2986). Prašymo išmokai gauti forma patalpinta Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos interneto svetainėje: www.socmin.lt. |
13. |
Informacinės ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant administracinę paslaugą |
Administracinės paslaugos perkėlimo į internetą brandos lygis – dvipusės sąveikos lygis. |
14. |
Administracinės paslaugos teikimo ypatumai |
|
15. |
Administracinių paslaugų teikimo aprašymų įtraukimas į dokumentų apskaitą |
Aprašymas įtraukiamas į Radviliškio rajono savivaldybės institucijų ir administracijos dokumentacijos planą. Bylų indeksai 30.39., 30.40. |
Specialiųjų poreikių lygio nustatymas paslaugos teikimo sekos schema